sobota, 27 sierpnia 2011

Weranda pełna słońca



W myśl zasady, żeby mogło być słońce, najpierw musi być pochmurno, skonstruowana została książka, którą pochłonęłam z wielkim apetytem ;) Autorka przeniosła mnie w świat przepełniony bólem po stracie męża, by za chwile przenieść mnie w świat przepełniony miłością do człowieka, którego to, właśnie mąż przed śmiercią poprosił o wykonanie tytułowej werandy. Kolejne losy bohaterki i szczęśliwych splotów wydarzeń pokazują, że nic co nas spotyka w życiu, nie jest bez znaczenia. Książka porusza także trudne tematy, jakimi są molestowanie seksualne przez rodziców i duchownych a także miłość do osoby duchownej. Jak bohaterka radzi sobie ze stratą ukochanej osoby i trudnym uczuciem do księdza? Jak odnajduje miłość? Musicie to sprawdzić koniecznie sami :) Z całego serca polecam tą lekturę :)


7 komentarzy:

j. pisze...

Świetny pomysł z tym blogiem:) gdybyś miała jakiś książkowy zastój, to ja chętnie się przyłączę do współtworzenia bloga :)
książkę czytałam:) lekka, w dobrym słowa znaczeniu...ciekawy wątek z księdzem,szczególnie zakończenie:) sama wiesz, a ja nie chcę zdradzać szczegółów tym ,którzy nie czytali:)

Ania pisze...

Świetnie! Bardzo chętnie będę zaglądać, żeby dowiedzieć się, co trzeba nabyć:-)

Anex pisze...

Fajny pomysł Iko, mogę od czasu do czasu podrzucać recenzję swoich lektur:)
Pozdrawiam cieplutko!

klucze do raju pisze...

Witaj,
chętnie przyłączę się do Twojego blogowego recenzowania. Sam kiedyś myślałem czasami o tym...
proszę napisz tylko w jakim układzie edytorskim i gdzie przesyłać recenzje.
pozdrawiamy
klucze do raju
MiP

PS. zaproponuję recenzję ostatnio przeczytanego Sergiusza Bułgakowa

http://selkar.pl/images/9/91/drabina-jakubowa-sergiusz-bulgakow-300-9819.jpg

ivcia pisze...

No i już wiem dzięki Tobie, że muszę to przeczytać...coś dla mnie :)
Dziękuję i pozdrawiam
Ps. Bardzo podoba mi się nazwa blogu...SUPER !!!
Chcę Cię obserwować a nie mogę się "wbić"

ivcia pisze...

Już się zalogowałam :)

klucze do raju pisze...

mała zmiana z tym wystawieniem recenzji :) ale już jest i jak to mówią: pierwsze książki za płoty :)